VI. Enerģētika.
- Veicināt energoresursu piegādes avotu dažādošanu.
- Atbalstīt Latvijā pieejamo atjaunojamo energoresursu racionālāku izmantošanu, energoefektivitāti un energotaupību visās dzīves jomās.
- Saglabāt valsts īpašumu stratēģiskās enerģētikas nozarēs, regulējumu tirgiem, kur neveidojas konkurence.
- Atcelt subsīdijas nozarēs, kur veiksmīgi darbojas brīvais tirgus.
- Panākt elektroenerģijas tirgu kropļojošā obligātā iepirkuma apjomu un nosacījumu pārskatīšanu, tarifos iekļautās OIK pamatotības un leģitimitātes izvērtēšanu.
VII. Transports.
- Atjaunot autoceļu fondu. Ienākumus no degvielas akcīzes ieskaitīt Valsts autoceļu fondā nevis izlietot valsts budžeta papildināšanai.
- Atbalstīt dzelzceļa elektrifikāciju.
- Risināt jautājumu par valsts un reģionālās nozīmes ceļu infrastruktūras sakārtošanu un šim nolūkam piešķirto finanšu līdzekļu efektivu izmantošanu.
- Nodrošināt sabiedriskā transporta pakalpojumu pieejamību visām iedzīvotāju kategorijām tā lai visi iedzīvotāji varētu nokļūt darba, mācību, veselības aprūpes vietās un valsts iestādēs.
- Ieviest vienotu sabiedriskā transporta tīklu un tarifu visā valstī.
- Panākt racionālu budžeta līdzekļu izmantošanu ielu, ceļu remontiem, velo un gājēju ceļiņu izbūvei piesaistot ES līdzekļus.
VIII. Iekšlietas.
- Nodrošināt VP darbiniekiem iespēju iegūt akadēmisko izglītību atjaunojot Policijas akadēmijas darbību.
- Ieviest bargākas soda sankcijas par preču kontrabandu un kontrabandas preču tirdzniecību, nelegālā alkohola, narkotisko un psihotropo vielu tirdzniecību.
- Iesaistīt Latvijas pilsoņus sabiedriskās kārtības uzturēšanā un LR aizsardzības spēju stiprināšanā.
- Panākt Valsts policijas, Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienesta un Valsts robežsardzes materiāl –tehniskā nodrošinājuma atbilstību izpildāmo uzdevumu mūsdienu izaicinājumiem.
- Panākt Latvijas Aizsargu organizācijas (LAO) sadarbību ar Valsts policiju (VP)
- Pārtraukt uzturēšanās atļauju izsniegšanu par nekustamā īpašuma iegādi.
IX. Ārlietas.
- Neatbalstīsim Eiropas Savienības (ES) virzību uz unitāru valsti un Latvijas kā nacionālas valsts likvidāciju, kā arī dalību separātās vienošanās par ES kā valstu savienības destabilizāciju.
- Ir jāizmanto esošā ES līguma atruna par brīvprātīgu dalībvalstu bloka veidošanu un līdz ar to jāpārskata jautājums par ciešāku sadarbību ar Ziemeļvalstu bloka valstīm, tai skaita ārpolitikas jautājumos.
- ES fondu finansējuma piesaiste LR tautsaimniecības attīstībai.
- Risināt jautājumu par garantētu ikgadēju ES finanšu līdzekļu iedalīšanu Latvijas robežsardzei ES ārējās robežas kontroles uzlabošanai.
- Risināt jautājumu par ES finansējuma piesaisti Latvijas nepilsoņu (bijušās PSRS republiku iedzīvotāju) brīvprātīgās re-emigrācijas veicināšanai uz savām etniskām Dzimtenēm vai citām pasaules valstīm.
- Latvijas Republikas, kā Eiropas Savienības (ES) suverēnas dalībvalsts, lomas palielināšanai un Latvijas drošības un ekonomisko interešu aktīva pārstāvniecība ES institūcijās.
- Risināt jautājumu par ES fondu piesaisti jauniešu bezdarba mazināšanai.
X. Likumdošana.
- Panākt to Latvijas likumu un normatīvo dokumentu , kuri neatbilst latviešu tautas interesēm, atcelšanu vai precizēšanu. (Pirmkārt – grozījumu likumā ‘’Par tautas nobalsošanu un likumu ierosināšanu” atcelšana, kas paredz prasību likuma projekta iniciatoriem pašiem savākt ~150 000 parakstus. Atstāt spēkā agrāko prasību, kas paredzēja savākt 10 000 parakstus).
- Eiropas sociālās hartas pantu, kas attiecas uz taisnīgu atalgojumu un ģimeņu tiesībām uz mājokli, ratificēšana.
- Panākt izmaiņas krimināllikumā (KL), ar kurām noteikt amatpersonu atbildību par pielaisto nolaidību vai noziedzīgu darbību, kuras rezultātā valsts ekonomikai un nodokļu maksātājiem ir radīti būtiski zaudējumi.
- Panākt izmaiņas KL – Noilguma nepiemērošana valsts pārvaldē pastrādātajiem noziegumiem (valsts pārvaldes institūcijām piešķirto finanšu līdzekļu un materiāltehnisko līdzekļu izsaimniekošana, izšķērdēšana, piesavināšanās).
- Izstrādāt likumdošanas aktus, kuri ļaus valsts institūcijām stingri kontrolēt ārzonās reģistrētu uzņēmumu finanšu līdzekļu apriti LR teritorijā.
- Panākt izmaiņas likumdošanas aktos kuras ļaus valsts institūcijām stingri kontrolēt brīvostu, brīvo ekonomisko zonu un muitas noliktavu darbību.
- Panākt izmaiņas likumdošanas aktos kuras atļaus veikt valsts pārvaldes amatpersonu un valsts uzņēmumu vadītāju rotāciju ik pēc 5 gadiem.
- Rosināst izmaiņas likumdošanā, kuras ļaus atņemt pilsonību naturalizētiem pilsoņiem par svinīgā solījuma pārkāpšanu, par darbību Latvijas valstij naidīgajās organizācijās.
XI. Tieslietas.
- Risināt jautājumu par tiesnešu, prokuroru, augsta ranga valsts amatpersonu disciplinārpārkāpumu izmeklēšanas sistēmas izveidi, kura spētu veikt objektīvu disciplinārpārkāpumu izmeklēšanu.
- Izstrādāt un ieviest maksātnespējas administratoru un tiesu izpildītāju uzraudzības sistēmu.
- Tiesu izpildītājam jābūt valsts amatpersonai un jāpakļaujas tikai likumam un tiesai.
- Normatīvajos aktos paredzēt iespēju publicēt informāciju, kurai ir liela sabiedriska nozīme, kad kriminālprocess ir izbeigts.
- Panākt prioritātes noteikšanu izskatāmām lietām darba un mājokļa tiesībās. Administratīvajā tiesā nodrošināt personas un iestādes vienlīdzību.
- Izstrādāt un ieviest maksātnespējas administratoru un tiesu izpildītāju uzraudzības sistēmu.
- Čekas maisu saturu darīt publiski pieejamu tūlīt un nekavējoties (izņemot viņā Saulē aizgājušo čekistu lietas).
- Panākt izmaiņas Krimināllikumā – noilguma nepiemērošana valsts pārvaldē pastrādātajiem noziegumiem (valsts pārvaldes institūcijām piešķirto finanšu līdzekļu un materiāltehnisko līdzekļu izsaimniekošana, izšķērdēšana, piesavināšanās).
Jūsu komentāri, labojumi, papildinājumi!